تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3777079
شناسه : 3777079
تاریخ :
حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی ارتباطات و فناوری اطلاعات اقتصاد ایران: یک اپراتور تلفن همراه از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در حوزه فناوری‌های نوین و بومی ارتباطی حمایت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تحقیق و توسعه یک شرکت اپراتور تلفن همراه با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های مطابق با نیازهای پژوهشی این شرکت در قالب اعطای گرنت پژوهشی حمایت می‌کند.

این حمایت با رویکرد ارتقای کیفیت رساله‌ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره‌مندی از ظرفیت اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

لازم به ذکر است طرح‌های ارسالی باید نیازمحور و در راستای توسعه‌ کسب وکار و ابعاد بازار این شرکت اپراتور تلفن همراه باشد.

در این فراخوان از دانشگاه‌های اصفهان، الزهرا (س)، بوعلی سینا، تبریز، تربیت مدرس، تهران، شاهد، شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی، شهید چمران اهواز، شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، صنعتی شیراز، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، کردستان، گیلان و یزد دعوت به همکاری شده است.

مهلت ثبت این فراخوان تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ است و در آن از طرح‌های پسادکتری، رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد حمایت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزییات این فراخوان به مرکز تحقیق و توسعه این شرکت اپراتور همراه (اینجا) مراجعه کنند.