تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777067
شناسه : 3777067
تاریخ :
خدمات رسانی مطلوب به مسافران با برنامه ریزی مناسب امکان پذیر است اقتصاد ایران: آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه گفت: خدمات رسانی مطلوب به مسافران با برنامه ریزی مناسب امکان پذیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان با محوریت خدمات رسانی مطلوب به مسافران با اشاره به تعطیلات روزهای اخیر اظهار کرد: با وجود قرار گرفتن حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف برادر امام رضا (ع) در این شهرستان و آثار متعدد طبیعی و تاریخی همه ساله مردم شاهد حضور شمار زیاد گردشگران و مهمانان از اقصی نقاط کشور به آستانه اشرفیه هستند.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، فرهنگی و امنیتی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر آستانه اشرفیه خواست بنا به وظایف ذاتی در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور و اسکان مسافران در این شهرستان تلاش کنند، افزود: خدمات رسانی مطلوب به مسافران با برنامه ریزی مناسب امکان پذیر است.

آرنگ به اهمیت روان سازی ترافیک معابر پر تردد شهرستان و تأمین سوخت تاکید کرد و افزود: با توجه به گردشگر بودن شهرستان جایگاه سوخت در محورهای مختلف شهرستان و پمپ‌های سیار از نیاز مهم شهرستان است.

وی با بیان اینکه در راستای آماده سازی شهر در آستانه سال تحصیلی جدید، رنگ آمیزی معابر سطح شهر، رفع موانع ترافیکی، تأمین سرویس مدارس، سوخت موردنظر، نظارت بر تولید کنندگان پوشاک مدارس و موارد مرتبط با آن را مورد تاکید قرار دارد، گفت: برپایی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در پر کردن اوقات فراغت و بهره مندی هر چه بیشتر از حضور مسافران در راستای رضایتمندی مردم در دستور کار اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قرار گیرد.

گفتنی است، نظارت و بازرسی از وضعیت اسکان مسافران در مدارس، سرویس بهداشتی در جایگاه‌های سوخت و مسافر خانه‌های بین راهی و تأمین نیازهای اساسی در جلب رضایتمندی مسافران از موارد مطرح شده در این جلسه بود.