تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777061
شناسه : 3777061
تاریخ :
کارخانه سیمان ایلام کمبودهای بازار استان را جبران کند اقتصاد ایران: ایلام-رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: کارخانه سیمان ایلام کمبودهای بازار استان را جبران کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علیمحمدی ظهر چهارشنبه در جلسه پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با موضوع کمک به تولید و رفع کمبود سیمان در بازار اظهار داشت: سیاست‌های دستگاه قضایی و تاکید مستمر رئیس قوه قضاییه همواره بر این است که با تعامل و همکاری تلاش کنیم تا هیچ کارخانه یا واحد تولیدی تعطیل نشود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان داشت: کارخانه سیمان ایلام به عنوان یک بنگاه اقتصادی در استان باید از طریق ساماندهی فرآیند فروش، عرضه و تقاضا در بازار را به تعادل رسانده و با مدیریت تولید و توجه به ذخیره سازی، کمبود سیمان در استان در مقاطع خاص را جبران کند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام بر ایجاد محدودیت در خروج خارج از ضابطه سیمان از استان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، ساماندهی حمل و نقل و نظارت بر رانندگان حمل سیمان، شناسایی گلوگاه‌های فساد و مقابله با دلالی و واسطه گری در توزیع سیمان در استان تاکید کرد.

وی گفت: تامین برق پایدار کارخانه سیمان ایلام در کارگروه انرژی استان مطرح و در خصوص میزان برق مورد نیاز استان در حوزه صنعت و تولید با مدیرعامل برق منطقه‌ای کشور مذاکره شود.