تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777045
شناسه : 3777045
تاریخ :
مرحله دوم انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد اقتصاد ایران: اردبیل - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مرحله استانی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف استفاده از ظرفیت اعضای جمعیت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید قویدل با اعلام این خبر افزود، مجمع استانی ۲۱ شهریور همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به این که در مرحله شهرستانی که ۱۹ مرداد سال‌جاری برگزار شد، ۲۸ نفر از ۱۰ شهرستان استان به عنوان نمایندگان مجمع شهرستان انتخاب شدند، افزود: در مرحله استانی از بین ۲۸ عضو مجمع استان، ۴ نفر به عنوان اعضای هیأت مدیره و ۲ نفر هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه مجمع کشوری هم طبق برنامه تشکیل می‌شود تصریح کرد: منتخبان مجمع استان‌ها هم مجمع هلال احمر کشور را تشکیل داده و اعضای شورای عالی را انتخاب خواهند کرد.

قویدل ادامه داد: برگزاری مجامع جمعیت هلال احمر در راستای بهره‌گیری از نظرات و استفاده از ظرفیت‌های اعضای جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای سطح جمعیت و خدمات این جمعیت مردم نهاد است.

وی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، تصریح کرد: هر جا ردپایی از جمعیت هلال احمر وجود دارد، قطعاً داوطلبان و اعضای جمعیت در آن نقش آفرین هستند.