تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777042
شناسه : 3777042
تاریخ :
امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم اقتصاد ایران: ارومیه- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت:امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پور جمشیدیان ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای منطقه جاسوسان اظهار کرد: دهه ۹۰ یکی از حساس‌ترین دوران‌هایی بود که نیروی زمینی سپاه درگیر پیچیده‌ترین عملیات‌ها در شمال‌غرب کشور بود و دستاوردهای چشمگیری به‌دست آورد

وی ادامه داد: فرمانده قهرمان وقت در کنار رزمندگان، در صف اول نبردی سرنوشت‌ساز با تروریست‌های تکفیری که سال‌ها در این سرزمین پنهان شده بودند، حضور داشت و به همراه بسیجیان بومی و پیشمرگان کرد، جنگی تمام‌عیار علیه دشمن را رهبری کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور عنوان کرد: عملیات‌های سخت و پیچیده‌ای در این مناطق صورت گرفت که سرنوشت مناطق حساس و استراتژیک شمال‌غرب را رقم زد. این عملیات‌ها از اینجا تا مرزهای ماکو گسترش داشت.

وی ادامه داد: رزمندگان نیروی زمینی سپاه همچنان با افتخار زنده‌اند و به دفاع از مرزهای کشور ادامه می‌دهند.ما معتقدیم که امنیت شمال‌غرب، غرب و شرق کشور مستقیماً با امنیت مرکز کشور در ارتباط است.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: ما اینجا هستیم تا به شهدا و خانواده‌های آنان ادای احترام کنیم؛ تا خانواده‌ها قتلگاه عزیزانشان را از نزدیک ببینند و به عظمت فداکاری‌های رزمندگان پی ببرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم و این امنیت را مدیون شهدا هستیم.