تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3777031
شناسه : 3777031
تاریخ :
دیشب ناجوانمردانه‌ترین گل تاریخ به ثمر رسید! اقتصاد ایران: بازی بامداد امروز شیلی-بولیوی تا مدت‌ها به‌خاطر دو گل غیرمنتظره و عجیبش در خاطره خواهد ماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: بولیوی توانست شیلی را ببرد و به یک پیروزی تاریخی در زمین این تیم دست یابد. در دیداری که بسیار هم جنجالی شد.

به‌خصوص به‌خاطر گل بحث‌برانگیز وارگاس با سوءاستفاده از مصدومیت دروازه‌بان بولیوی. اما همچنین به این دلیل که بولیوی توانست زود پاسخ این گل را بدهد و میگلیتو در دقیقه 45 برتری را به میهمان بازگرداند و به شکلی ویژه نیز آن را جشن گرفت.

همه چیز از دقیقه 39 نیمه اول و با نتیجه 0-1 به سود بولیوی آغاز شد. پس از آن بود که کارلوس لامپه، دروازه‌بان تیم مهمان، روی زمین افتاد. او خارج از محوطه جریمه بود و آماده می‌شد تا توپ را به یکی از هم تیمی‌هایش پاس بدهد. اما ناگهان زمین خورد و وارگاس با گرفتن توپ توانست دروازه خالی را باز کند. لامپه به وضوح مصدوم شده بود و بسیاری انتظار داشتند وارگاس بازی جوانمردانه را رعایت کرده و توپ را بیرون بزند اما اینطور نشد.

 دیشب ناجوانمردانه‌ترین گل تاریخ به ثمر رسید!

 دیشب ناجوانمردانه‌ترین گل تاریخ به ثمر رسید!

وارگاس که فشار زیادی روی او و تیمش بود، درنگ نکرد و گل مساوی را زد و بی‌تفاوت به وسط زمین برگشت و گلش را هم جشن گرفت.

اتفاقی که خشم بازیکنان بولیوی را به همراه داشت و همه به سمت او حمله‌ور شدند و بازی برای دقایقی متوقف شد. از درگیری اولیه که چند بازیکن اخطار گرفتند، اوضاع آرام شد. علاوه بر این، در حالی که لامپه رباط داده بود و با برانکارد به بیرون زمین رفت، صحبت‌هایی بین کاپیتان‌ها در جریان بود. بولیوی اعتقاد داشت بازیکنان شیلی باید راه دروازه را باز بگذارند تا اینگونه پاسخ گل را بدهند اما توافقی صورت نگرفت.

حتی زمانی که بولیوی بازی را از سر گرفت، شیلی فشار زیادی را وارد کرد و سعی داشت به سرعت توپ را بدزدد. با این حال، مردان اسکار ویلگاس یک بازی بی‌نقص انجام دادند و در یک حرکت تمرین شده، میگلیتو توانست به سرعت گل دوم را بزند و انتقام تیمش را از وارگاس بگیرد.

این نتیجه تا پایان باقی ماند و به این ترتیب بولیوی به یک برد تاریخی از سال 1993 دست یافت. ساعاتی بعد مصدومیت شدید لامپه تایید شد تا مشخص شود او بیهوده زمین نخورده بود.

 دیشب ناجوانمردانه‌ترین گل تاریخ به ثمر رسید!

 

 

 

 

پ