تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3777015
شناسه : 3777015
تاریخ :
دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید اقتصاد ایران: ارومیه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهدای فتح قله جاسوسان در جنوب آذربایجان غربی اظهار کرد: زمانی که با بالگرد که می‌آمدم، قلعه‌های مستحکم سپاه را در مرز می‌دیدم و در درونم سرشار از افتخار می‌شدم.

وی ادامه داد: روی زمین، آبادانی، سرسبزی و آرامش برای مردمان این دیار بود و این آرامش همه فضای عمومی کشور را دربر گرفته است.

سردار سلامی یادآور شد: وقتی می‌ایستیم و مقاومت می‌کنیم، از تدبیر و حکمت یک رهبر، از شجاعت و استقامت و فداکاری یک نیروی بی‌انتها سخن می‌گوئیم، زیرا حجت‌های واضحی مثل چراغ‌های روشن راه در آسمان این سرزمین می‌درخشند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتفاع، چند متر آن‌طرف‌تر مشهد شهیدانی است که امروز خانواده‌هایشان به زیارتشان آمده‌اند. اینجا بر اساس فرمایشات امام علی علیه‌السلام قطعه‌ای از بهشت است. شهیدانی که امروز اینجا زنده و ناظر بر این محفل آسمانی ما را میزبانی می‌کنند، اولیا خاص الهی هستند که لباس عزت بر تن ملت پوشاندند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این یادواره ابتکار خوبی بود تا خانواده‌های ما ببینند استقامت این کوه از عزیزان شماست. استخوان‌های در زیر خاک شهیدان، استوانه‌های استقامت ما هستند و بیرق دار عزت و آزادی ما. اینجا نمایشگاه ایمان و شکوه صبر است؛ جایی که همسران آرزوهایشان را بدرقه کردند و مادرانی که اشک ریختند.

سردار سلامی ادامه داد: مگر می‌شود با آمریکا و شرکای او جنگید بدون اینکه قدرت فداکاری و از دست دادن دست‌های ما در قلبمان بجنگیم؟ ما با سلاح نمی‌جنگیم بلکه به سلاح قدرت می‌دهیم. نه سازش می‌کنیم، نه تسلیم می‌شویم، فقط به پیش می‌بریم.

وی افزود: این مجاهدت‌ها جواب داده است. کشور قوی، امن و سربلند است و با مستکبران با زبان اقتدار حرف می‌زند و می‌جنگد. همه این‌ها به برکت یک رهبر الهی است که حکمت‌های قرآن را به تدبیر برای شکست دشمنان تبدیل می‌کند و مردمانی که آن تدابیر را به واقعیت تبدیل می‌کنند. وعده صادق کار این‌ها بود و کار را تمام کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شهادت امتداد ابدی دارد و فضل الهی. مقاومت مردم در غزه ظاهر بسیار سخت و غم‌انگیزی دارد که قابل تحمل نیست، اما رمز بقای فلسطین که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده است، به خاطر استمرار در جهاد است و قطعاً به‌زودی طعم پیروزی دلنشین را خواهند چشید، همان‌طور که دشمنان به‌زودی انتقام شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان بدانند که ما آن‌ها را تنبیه و تعقیب می‌کنیم و دشمنان اسلام سرافکنده بلاد اسلامی را ترک خواهند کرد.