تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3777007
شناسه : 3777007
تاریخ :
سیتروئن از کانسپت SM رونمایی کرد اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت سیتروئن برای سالگرد ۱۰ سالگی تاسیس برند لوکس زیرمجموعه خود یعنی DS، طراحی دوباره مدل کلاسیک معروف SM را به DS سپرد و نتیجه کار شگفت‌انگیز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدل لوکس کلاسیک SM که تولید آن 1975 متوقف شد به طراحی زیبا، آیرودینامیک و سواری نرم و تکنولوژی بالای آن معروف بوده و هست. این خودرو در دهه 60 میلادی تولید میشد و در آن زمان یکی از پیشرفته ترین خودرو های جهان به حساب می‌آمد.

 

علاوه بر زیبایی ظاهری، سرعت بالا و سواری فوق‌العاده نرم، این خودرو داری امکاناتی مثل چراغ های متحرک، فرمان هیدرولیک چند حالته، برف پاک کن های حساس به باران بود.



کانسپت طراحی شده از روی مدل کلاسیک افسانه‌ای SM واقعا فوق‌العاده است. این خودرو داری پیشرانه بنزینی مدرن V6 کمپانی مازراتی، سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک، صفحه نمایش لمسی چند کاره خمیده و نمایشگر پشت فرمان بزرگ است.

 

کمپانی سیتروئن اعلام کرده هنوز تصمیم قطعی برای تولید این خودرو گرفته نشده و استفاده از موتور بنزینی مازراتی فعلا در نمونه اولیه است، اما در صورت تولید این مدل در آینده، به احتمال زیاد پیشرانه آن برقی خواهد بود.