تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776970
شناسه : 3776970
تاریخ :
۱۰۰ اثر نمایشی در تئاتر شهروند لاهیجان اجرا می شود اقتصاد ایران: لاهیجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای ۱۰۰ اثر نمایشی در تئاتر شهروند لاهیجان خبر داد و گفت: معضلات و آسیب‌های شهری را باید از طریق فرهنگ، هنر و مشارکت مردم حل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت آئین رونمایی سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند طی ۳ روز حدود ۱۰۰ اثر اجرا می‌شود.

وی پرداختن به موضوعات غزه، فلسطین و دفاع مقدس را از ویژگی‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: ارسال آثار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

طاهری ادامه داد: برای داشتن شهری سالم و پویا باید شهروندان پویا و مطالبه‌گری داشت که خوشبختانه در شهر لاهیجان این مسأله قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان به درستی در حال انجام است، گفت: هیچ هنری اثرگذارتر از هنرهای نمایشی نیست.

طاهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تئاتر منبری فراتر از منبرها است، افزود: اثرگذاری صحنه‌ها چه خیابانی و چه نمایشی بسیار بالا است.

وی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان خواست تا این جشنواره ادامه دار باشد، تصریح کرد: معضلات و آسیب‌های شهری را باید از طریق فرهنگ و هنر و مشارکت مردم حل کرد.