تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776952
شناسه : 3776952
تاریخ :
مردم اصفهان سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان جمع‌آوری شد و امسال نیز این سنت حسنه ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کریم زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پویش «مشق همدل» از نیمه مردادماه، اظهار کرد: این پویش با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در مصلی‌های نمازجمعه در ۲۳ شهریور و استقرار پایگاه‌ها در میادین و معابر اصلی شهرها روز ۲۴ شهریورماه در سطح استان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: این روند، ۷ مهرماه نیز با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس ادامه می‌یابد و هدایای خیران در مدارس و نواحی آموزشی به دانش آموزان نیازمند همان مناطق اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در این طرح بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان جمع‌آوری شد، افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «مشق همدل» برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان است.

وی با اشاره به سهولت دسترسی روش‌های مشارکت الکترونیکی در پویش جشن عاطفه‌ها، گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را برای شروع سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند برسانند.

گفتنی است؛ کلیه دفاتر کمیته امداد در شهرستان اصفهان و پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر اصفهان روز ۲۴ شهریورماه در: میدان شهدا- میدان انقلاب- میدان جمهوری- ابتدای چهارباغ بالا- میدان خوراسگان و مستقر است.