تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776944
شناسه : 3776944
تاریخ :
باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از انهدام یک باند بزرگ سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاظم صادقی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان بیرجند پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ۳ سارق حرفه‌ای و ۳ نفر مال‌خر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در چند عملیات ضربتی دستگیر و تعدادی اموال مسروقه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد و اموال مسروقه به صاحبانش نیز بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به ۴ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی تاکید کرد: شهروندان هوشیارتر و با جدیت بیشتر در جهت مراقبت از اموالشان تلاش بکنند و نسبت‌به اموال خود توجه بیشتری داشته باشند و اقدامات خوبی را به جهت حفاظت از اموال خود انجام داده تا دچار نگرانی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برای نظم، امنیت و آرامش مردم جانش در کف دستش می‌باشد و شبانه روزی در جهت تأمین امنیت جامعه تلاش کرده و خدمتگزار مردم خواهد بود