تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776943
شناسه : 3776943
تاریخ :
نرخ سرویس مدارس کاشان برای سال ۱۴۰۳ تعیین شد اقتصاد ایران: کاشان - مدیر تاکسیرانی شهرداری کاشان گفت: نرخ سرویس مدارس کاشان برای سال ۱۴۰۳ تعیین شد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سعید آستانه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس اظهار داشت: باتوجه به اینکه سال اولی است که بناست، آئین نامه جدید که از سوی هیأت وزیران به همه شهرداری‌ها ابلاغ شده است اجرا شود، تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنیم و شرایط مطلوبی را ارائه دهیم.

وی ابراز داشت: آئین نامه جدید در ۳۸ ماده تدوین شده است و عمده تغییرات آن شامل مرجعیت شهرداری در صدور گواهی صلاحیت و پایش و رصد و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و ثبت نام از طریق سامانه سپند خواهد بود.

مدیر تاکسیرانی شهرداری کاشان افزود: کارشناسی هزینه‌ها انجام شده و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر کاشان و پس از تصویب ارائه گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید تا مسافت ۲.۵ کیلومتر ۷۰۰ هزار تومان و حق الزحمه شرکت‌های حمل و نقل برای هر دانش آموز ۶۰ هزار تومان بصورت ماهانه تعیین شده است.

آستانه با اشاره به تشدید گروه‌های نظارت و بازرسی در ناوگان تاکسیرانی کاشان تاکید کرد: والدین گرامی در صورت داشتن هر نوع شکایت و پیشنهادات در خصوص کیفیت و یا عدم ارائه سرویس به دانش آموزان طبق نرخ مصوب، می‌توانند مراتب را به واحد سرویس مدارس تاکسیرانی شهرداری کاشان اعلام نمایند و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۲۳۶۰۶۰ و سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۶۶۰۰۰ ارسال کنند.