تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776934
شناسه : 3776934
تاریخ :
بهره برداری از ۱۲۸ واحد مسکونی در شوش دانیال اقتصاد ایران: اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۱۲۸ واحد در شهرستان شوش به بهره برداری رسید و مجموعاً در هفته تعاون یک هزار و ۴۰۰ واحد در سطح استان واگذار شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن شوش دانیال بیان کرد: به لطف پروردگار توفیق حاصل شد تا امروز و به مناسبت هفته تعاون در خدمت مردم شوش دانیال بوده و از پروژه های مسکن مهر شهرستان بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از دهه ۷۰ پروژه‌هایی در قالب مسکن مهر همچنان باقی مانده‌اند، تصریح کرد: استان خوزستان بعد از تهران، دومین استان است که از ادوار گذشته ۲۰۰ هزار واحد باقی مانده دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: با تلاشی که چند سال اخیر صورت گرفت، اعتماد خوب مردم و تلاش دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران، امروز شاهد بهره برداری از تک تک واحدها هستیم.

خانچی با اعلام اینکه مشکلات این زمینه برطرف شده، عنوان کرد: امروز ۱۲۸ واحد در شهرستان شوش دانیال به بهره برداری رسید و مجموعاً در هفته تعاون یک هزار و ۴۰۰ واحد در سطح استان واگذار شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با کمک مردم که ذینفعان و صاحبان اصلی واحدها هستند، مابقی واحدها به پایان برسد تا پس از سالیان سال از این موهبت الهی استفاده داشته باشند.