تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776903
شناسه : 3776903
تاریخ :
دستگیری یک هزار سارق در استان سمنان/ ۲۰ باند سرقت متلاشی شد اقتصاد ایران: سمنان- رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری بالغ بر یک هزار سارق طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: طی این بازه زمانی، ۲۰ باند سرقت نیز متلاشی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود گیلانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۵۶ سارق در استان سمنان دستگیر شدند، ابراز داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد دو درصد دستگیری سارقان را شاهد هستیم.

وی بابیان اینکه ۲۰ باند سرقت طی بازه مذکور در استان متلاشی شدند، افزود: بیشتر فعالیت این باندها پیرامون سرقت منزل بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۳۹ سرقت در استان کشف شده است، ابراز داشت: نسبت کشف به وقوع ۴۷ درصد رشد داشته است.

گیلانی از کاهش ۱۵ درصد سرقت به عنف در استان خبر داد و تصریح کرد: کشفیات ۹ درصد و نسبت کشف به وقوع ۹۲ درصد افزایش داشته است.

وی از اجرای دو هزار و ۴۷۵ طرح پیشگیرانه و تخصصی طی بازه مذکور خبر داد و افزود: این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اضافه کرد: بیشتر قتل‌های اتفاق افتاده به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی بود که رصد پلیس این مجرمان را به سرعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده است.