تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776902
شناسه : 3776902
تاریخ :
اردوی تشکیلاتی و تربیتی طلایه‌داران فردا در دامغان برگزار شد اقتصاد ایران: دامغان- اردوی تشکیلاتی و تربیتی طلایه‌داران فردا به همت معاونت فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در دامغان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تشکیلاتی و تربیتی طلایه‌داران فردا به تفکیک جنسیت در دو گروه دختران و پسران با شرکت نزدیک به ۱۴۰ دانش‌آموز به‌همراه مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس متوسطه استان سمنان برگزار شد.

این اردو طی روزهای ۱۷ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در محل اردوگاه شهید صدوقی شهرستان دامغان، برگزار و امروز طی مراسمی از دانش‌آموزان برتر این اردوی فرهنگی و تربیتی و آموزشی، تجلیل به عمل آمد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان در مراسم اختتامیه این اردو با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد با حضور دانش آموزان استان گفت: ارتقای اثرگذاری امور تربیتی و فرهنگی با روش‌های نشاط زا از محورهای این اردو بوده است.

علی‌اصغر حسنان با بیان اینکه جایگاه تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس بسیار مهم و تأثیر گذار است، تاکید کرد: ضرورت دارد که ما بتوانیم توجه به سلایق و علایق متعدد دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهیم و برگزاری این دست اردوها در راستای همین اهداف و محورها است.

وی با بیان اینکه اردو به‌عنوان مهم‌ترین و اثربخش‌ترین بستر کار تربیتی و فرهنگی است، تاکید کرد: توجه به مهارت‌های فردی و اجتماعی در این اردوها مورد لحاظ قرار گرفته است.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ترویج فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله دیگر اهداف این دست برنامه‌ها است، تاکید کرد: هدف دیگر این اردوها تقویت کار گروهی و تیمی است که موجب افزایش حس اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری در مخاطبان می‌شود.

حسنان با بیان اینکه موضوعاتی که اولویت اساسی آموزش و پرورش است با شروع سال تحصیلی اجرایی خواهد شد و باید در اولویت برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی قرار گیرد، گفت: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در تمامی مدارس استان برپا خواهد شد که اعضای تشکیلات دانش‌آموزی باید به این مهم، توجه بیشتری داشته باشند.