تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776863
شناسه : 3776863
تاریخ :
کلاف سردرگم کادر فنی/ گرایی یا سهرابی؛ چه کسی انتخاب می‌شود؟ اقتصاد ایران: در حالی که روز گذشته اعضای کادر فنی کشتی فرنگی برای انتخابی گرایی و سهرابی جلسه گذاشته بودند اما هنوز در این باره تصمیم گیری نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی در وزن ۷۲ کیلوگرم بین محمدرضا گرایی و دانیال سهرابی برگزار شد که در نهایت سهرابی توانست دوبنده تیم ملی را در این مسابقات از آن خود کند.

در مسابقه نخست سهرابی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل محمدرضا رستمی به پیروزی دست یافت. وی در دومین دیدار نیز در رقابتی جذاب و دیدنی با نتیجه ۸ بر ۷ از سد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک و جهان گذشت. گرایی که ۷ بر ۳ از حریفش پیش بود، اسیر سنجاب پرنده ثانیه پایانی دانیال سهرابی شد و شکست تلخی را مقابل این کشتی‌گیر جوان تجربه کرد.

پس از این مسابقه جنجالی و اعتراض هیأت استان فارس و بازبینی دوباره این فیلم کشتی رئیس کمیسیون داوران هم اعلام کرد که اخطار امتیاز که داور به سهرابی داده درست نبود و اعتراض گرایی هم تأیید شد. البته با توجه به اینکه رستمی و گرایی در دور سوم مسابقه انتخابی از کشتی گرفتن انصراف دادند، حالا پس از رأی کمیسیون داوران این موضوع پیچیده شده است؛ روز گذشته جلسه اعضای کادر فنی برای تصمیم گیری در مورد مسابقه انتخابی سهرابی و گرایی برگزار شد؛ اما این جلسه خروجی نداشت و به احتمال زیاد دوباره جلسه دیگر برگزار خواهد شد تا در مورد این دو کشتی‌گیر تصمیم‌گیری شود.

حالا مشخص نیست با توجه به عدم برگزاری مبارزه آخر بین محمدرضا رستمی و محمدرضا گرایی، وضعیت انتخاب ملی‌پوش در این وزن چه خواهد شد؟! دانیال سهرابی تنها کشتی‌گیری بود که در انتخابی روز گذشته در وزن ۷۲ کیلوگرم، دو کشتی گرفت و هر دو حریف خود را در پایان وقت قانونی شکست داد، سهرابی در دور نخست رستمی را شکست داد و در دوم دوم هم موفق به شکست گرایی شد که در نهایت اشتباه داوری در این مسابقه محرز شد.

حالا اگر گرایی را به عنوان فرد برنده در این کشتی اعلام کنند، مشخص نیست آیا دوباره مسابقه انتخابی مجدد برگزار خواهد شد و یا اینکه دانیال سهرابی نماینده ۷۲ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی خواهد شد؟ به هر حال موضوع مسابقه انتخابی گرایی با سهرابی به قدری پیچیده شده است که کادر فنی هم فعلاً نتوانسته در مورد این موضوع تصمیم مجدد بگیرد.