تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776862
شناسه : 3776862
تاریخ :
لباسِ افغان‌ها الگویی برای ملی‌پوشان شلخته ایران! اقتصاد ایران: تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته در حالی جهت برگزاری دیدارهای خود در مرحله گروهی جام جهانی وارد فرودگاه بخارا شد که عدم پوشش مناسب این تیم بازخوردهای منفی را در پی داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتسال کشورمان که یکی از پر افتخارترین تیمهای آسیاست و عنوان سومی جهان را در کارنامه دارد روز گذشته بعد از زیارت علی ابن موسی الرضا  (ع) مشهد را به مقصد بخارا برای خضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان ترک کردند.

اما نکته‌ای که در این میان کمی توی ذوق می زد عدم پوشش مناسب و به قول معروف رسمی اعضای تیم ملی در ورود به ازبکستان بود که بازخوردهای منفی را در پی داشت.

همواره مسابقات جهانی، فرصتی برای گردهمایی ورزشکاران کشورهای مختلف و طرفداران ورزش از سراسر جهان را فراهم می‌کند؛ این رویدادها نه تنها جنبه‌های ورزشی، بلکه فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و... برای هر کشوری را دارد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی روز گذشته وارد فرودگاه شهر بخارا جهت برگزاری دیدارهای خود در جام جهانی شد که لباسهای این تیم مورد توجه قرار همگان گرفت.

در حالی که تیمهای ملی سایر کشورها در این مسابقات حداقل با لباس رسمی و یا پیراهنهای متحدالشکل پای در عرصه رقابتهای جهانی گذاشتند و با گرفتن یک عکس یادگاری تیمی در این فرودگاه حضور خود را در رسانه‌های دنیا اعلام کردند این اتفاق برای ایران رخ نداد یا حداقل از سوی تیم رسانه ای فوتسال رسانه ای نشد.

البته کار خوبی در مسابقات آسیایی تایلند صورت گرفت که تیم ملی فوتسال کشورمان با لباس رسمی به خوبی آنرا نشان دادند.در این مسابقات هم بهتر بود تیم ملی با پوشش بهتری گام به میدان می‌گذاشت تا شاهد کج سلیقگی در این خصوص نباشیم.

 این موضوع در حالی است که کشوری به مراتب کوچک‌تر و کم توان‌تر از ایران مثل افغانستان که اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند با لباسهای رسمی و عکس تیمی در فرودگاه بخارا حضور خود را نشان داد که این موضوع نشان از تدبیر خوب مسئولان فدراسیون آن کشور را دارد.

اما در تیم ملی کشورمان همه چیز برعکس به نظر می رسد عکسهای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد نشان از بی تدبیری افراد تصمیم گیرنده در فدراسیون فوتبال به خصوص احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال را در بحث پوشش البسه بازیکنان تیم ملی و رسانه ای کردن آن نشان می داد. 

 در اینجا دیگر حرف از سلیقه و یا کاهلی یک نفر و یا گروه از مدیران و مسئولان نیست بلکه بی توجهی تاج ریاست فدراسیون فوتبال به عملکرد زیر مجموعه اش است.

 ظاهرا برای فدراسیون فوتبال به خصوص احسان اصولی ریاست کمیته فوتسال و حوزه ریاستش هیچ چیزی جز سفرهای توریستی در کنار تیم ملی مهمتر نمی باشد در یک بررسی معمولی در صفحات مجازی شخصی آنها  این موضوع نمایان می شود.

افغانستان

لباسِ افغان‌ها الگویی برای ملی‌پوشان شلخته ایران!

برزیل

لباسِ افغان‌ها الگویی برای ملی‌پوشان شلخته ایران!

 پاراگوئه

لباسِ افغان‌ها الگویی برای ملی‌پوشان شلخته ایران!

اسپانیا

لباسِ افغان‌ها الگویی برای ملی‌پوشان شلخته ایران!