تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776833
شناسه : 3776833
تاریخ :
۳۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در آذربایجان‌غربی برگزار می شود اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در مجموع ۳۰۰ پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه‌ها در سطح میادین عمومی شهری و میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس ایجاد می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مهرافروز در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری افزود: جشن عاطفه‌ها در قالب ۳ مرحله در سطح میادین و معابر عمومی، میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس برگزار می‌شود که این طرح از ۲۲ شهریور تا پایان شهریورماه در معابر عمومی و روز جمعه ۲۳ شهریور در مصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه و روز شنبه ۷ مهرماه در سطح مدارس اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران استان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی همراه باشد.

مهر افروز تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را ۱۸ هزار و ۷۸ نفر دانش آموز اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۴۴۶ نفر دانش آموز دختر و مابقی دانش آموز پسر هستند، یک هزار و ۱۴۴ نفر دانشجو نیز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی، ترویج سنت حسنه انفاق نیکوکاری خیر و احسان در سطح جامعه، تأمین بخشی از نیازهای دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و هدف‌سازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند و … را از جمله اهداف برگزاری این جشن اعلام کرد.

وی با اشاره به اجرای پویش مشق همدل در سطح استان و توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت هدفمند بین دانش‌آموزان نیازمند، افزود: مبلغ میانگین هر بسته تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان است که از خیرین و مردم نیکوکار دعوت می‌شود با تأمین حداقل یک بسته تحصیلی در این پویش مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد و آذربایجان غربی با اشاره به شیوه‌های مشارکت مردمی در پویش مشق حمله با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: واریز به کارت بانکی: ۱۲۳۲-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره کارت‌های اعلامی توسط دفاتر امداد در شهرستان‌ها، کد دستوری: #۱*۸۸۷۷* و واریز به حساب بانکی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷، کدهای کیو آر ( QR) و سایت امداد به آدرس: www.emdad.ir از راه‌های مشارکت است.