تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776814
شناسه : 3776814
تاریخ :
فدراسیون هندبال با یک مربی مطرح خارجی به توافق ابتدایی رسید اقتصاد ایران: فدراسیون هندبال پس از تائید و تاکید کمیته فنی برای استخدام یک مربی خارجی، مذاکرات خود را برای به کارگیری یک مربی طراز اول اروپایی آغاز کرده و طی روزهای آینده این مذاکرات نهایی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی هندبال بزرگسالان و در نهایت جوانان و ناکامی این دو تیم علی رغم بهره مندی از حضور مربیان خارجی، از ایستادن بر روی سکو و حضور در مسابقات جهانی، فدراسیون هندبال به دنبال مربی خارجی دیگری خواهد رفت.

با پایان یافتن مسابقات قهرمانی جوانان پسر در اردن، مومن شریف مصری هم از تیم ملی خداحافظی کرد تا کار تیم ملی با دو مربی خارجی خود به سرانجام دلخواه نرسد. نشست فنی دو هفته قبل فدراسیون با بررسی وضعیت تیم‌های ملی و در نهایت تاکید بر استخدام و حضور یک مربی طراز اول برگزار شد.

با توجه به وعده‌ای که رئیس فدراسیون هندبال برای استخدام مربی خارجی تیم ملی بزرگسالان تا پایان شهریور داده بود خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که پس از مذاکره با چند مربی خوب و با دانش خارجی، توافقات لازم با یکی از مربیان مطرح هندبال انجام شده و مراحل پایانی را طی می‌کند و در صورت توافق نهایی و امضای قرارداد بزودی این مربی بر روی نیمکت بزرگسالان ایران خواهد نشست.

مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن از مسابقات اصلی پیش رو برای تیم ملی هندبال ایران بوده و احتمالاً قرارداد این مربی بصورت پلکانی و با شرایط خواهد بود.