تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776809
شناسه : 3776809
تاریخ :
واکنش زاخارووا به مناظره هریس و ترامپ: نمایشی بود اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه روسیه به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به مناظره دیشب کامالا هریس و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، آن را «نمایشی» توصیف کرد.

‌زاخارووا در پاسخ به اینکه نظرش درباره نخستین مناظره هریس مقابل ترامپ به رادیو اسپوتنیک گفت: صادقانه بگویم، نمی‌دانم که چرا فکر می‌کنید این (مناظره) یک اتفاق بزرگ است!

وی تاکید کرد: آیا این خبر و اتفاق بزرگی است که شاهد نمایشی دیگری با نقش‌آفرینی افرادی باشد که آشکارا هیچ مسئولیتی را در قبال حرف‌های‌شان به عهده نمی‌گیرند؟

نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها و دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه به میزبانی شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز در فیلادلفیا برگزار شد.

براساس نظرسنجی لحظه‌ای شبکه «سی‌ان‌ان»، اکثر رای‌دهندگانی که نخستین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را نظاره کردند، گزینه دموکرات‌ها را برنده این مناظره می‌دانند.