تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3776807
شناسه : 3776807
تاریخ :
حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی اقتصاد ایران: با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یک هیات تجاری و فناوری از کشورمان متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی که از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه برگزار می‌شود، حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی موسوم به «ADIPEC»، محلی برای ملاقات شرکت‌ها و متخصصان نفت، گاز و انرژی از کشورهای مختلف است. در این نمایشگاه، بازیگران اصلی حوزه انرژی‌های فسیلی هر سال در امارات متحده عربی گردهم می‌آیند.

این نمایشگاه علاوه‌ بر حوزه‌های تخصصی نفت و گاز، در حوزه‌هایی چون برنامه‌ریزی و مدیریت تولید نفت و گاز، اکتشاف و پژوهش نفت و گاز، تولید و فرآوری نفت و گاز، تجهیزات و تکنولوژی نفت و گاز، ایمنی و بهداشت، بازاریابی و فروش، مدیریت اقتصادی و مالی، فناوری هوش‌مصنوعی و داده‌کاوی، انرژی و محیط‌زیست هم فعالیت می‌کند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه بیستم مهر ماه امسال است. بر همین اساس علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس Ghazal.inif.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌ تلفن‌ ۶۳۱۰۳۳۱۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

یکی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای بازاریابی محصولات خود در بازارهای صادراتی، حمایت از اعزام هیات‎‌های تجاری و فناوری ایرانی (شرکت‌های دانش‌بنیان) و پذیرش هیأت‌های تجاری و فناوری خارجی است.