تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776776
شناسه : 3776776
تاریخ :
موسیقی‌دان آمریکایی مُچ هریس را در شب مناظره گرفت+ عکس اقتصاد ایران: یک موسیقی‌دان آمریکایی در پیامی در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به گوشواره مشکوک نامزد دموکرات‌ها در مناظره با رقیب جمهوری‌خواه وی، مدعی شد که دموکرات‌ها تقلب کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جانی کینگ، موسیقی‌دان آمریکایی در شبکه اجتماعی «ایکس» به گوشواره مشکوک کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اشاره کرد و مدعی شد که او در مناظره با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان تقلب کرده است.

کینگ نوشته است: «معاون رئیس جمهور، کامالا هریس در جریان مناظره دیشب با دونالد ترامپ، گوشواره صوتی مدل "نووا اچ ۱" به گوش داشت که هدفون بی‌سیم است. به همین دلیل بود که در طول مناظره هر لحظه با خودکار در حال یادداشت کردن بود حتی وقتی که از قبل به وضوح تاکید شده بود که نباید هیچ متنی و یادداشتی در کار باشد!»

موسیقی‌دان آمریکایی مُچ هریس را در شب مناظره گرفت+ عکس

سایر کاربران فضای مجازی به این نکته عجیب توجه کرده و برخی دیگر نیز مدعی شده‌اند که او مدت‌ها پیش از مناظره دیشب، این گوشواره را به گوش داشته است.

ادعای کینگ در حالی مطرح شده است که نظرسنجی لحظه‌ای شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان درباره نخستین مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ، از پیروزی هریس در این مناظره از نگاه رای‌دهندگان حکایت دارد.

در این نظرسنجی ۶۳ درصد بینندگان تلویزیونی (گروهی که به طور کلی نماینده تمام رای‌دهندگان محسوب نمی‌شوند)، گفته‌اند که هریس برنده بود. تنها ۳۷ درصد ترامپ را برنده این مناظره می‌دانستند.