تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776775
شناسه : 3776775
تاریخ :
اسرائیل بدون ترمز به سمت باتلاق می‌رود / شکست پشت شکست اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که تل‌آویو در سایه شکست‌های متوالی خود با سرعت به سمت باتلاق فروپاشی پیش می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی به اصرار سرکردگان رژیم صهیونیستی برای حفظ جایگاه و موقعیت سیاسی خود اشاره و آن را یک رسوایی توصیف کرد. این گزارش خواستار انتخاب نخست وزیر جدید و تشکیل کابینه‌ای منتخب و تعیین رؤسای جدید برای سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شد که در شکل‌گیری شکست‌های اخیر برای این رژیم نقش نداشته‌اند.

این گزارش تصریح می‌کند که شکست‌های سطوح سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی باعث گسترش بحران امنیتی و اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی شده و امیدواری و سلامت عمومی در جامعه صهیونیستی را به مخاطره انداخته است.

ایهود یاتوم عضو سابق کنیست رژیم صهیونیستی اصرار سران این رژیم بعد از شکست ۷ اکتبر را یک رسوایی دانست و تصریح کرد که مسئولانی که تا گردن در این شکست نقش داشتند، همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و افرادی که مناصب پایین‌تری داشتند نیز ارتقا درجه پیدا می‌کنند که این یک پدیده خطرناک و نامفهوم و نگران کننده است.

وی به اصرار شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ابقاء در پست خود اشاره و تاکید کرد که وی بعد از گذشت ۱۱ ماه از جنگ همچنان با رفتارهای خود سرنوشت اسرا و ساکنان اسرائیل را تعیین می‌کند و مسئولیت‌هایی را بر عهده گرفته که به نظر می‌رسد مناسب آنها نیست.

یاتوم به ادامه حاکمیت نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی بدون استراتژی مشخص و دیدگاه کافی و بدون هیچ روزنه امیدی اشاره و این روند را محکوم کرد.

وی افزود که یواف گالانت نیز همچنان در پست وزارت جنگ، مدیریت این جنگ را بر عهده دارد و هرتصی هالوی نیز ریاست ستاد ارتش را عهده دار است.