تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776771
شناسه : 3776771
تاریخ :
واکنش دی‌پائول به هو شدن سرود ملی آرژانتین توسط کلمبیایی‌ها اقتصاد ایران: هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین به هو شدن سرود ملی این کشور توسط هواداران کلمبیا در در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودریگو دی‌پائول پس از شکست 2 بر یک بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در واکنش به اقدام هواداران تیم میزبان که سرود ملی آرژانتین را هو کردند، گفت:  آنها حق نداشتند سرود ملی ما را هو کنند اما درد آنها را درک می‌کنم. آنها در کوپا آمه‌ریکا 2024 (جایی که در فینال مغلوب آرژانتین شدند) هم هیجان‌زده بودند.

وی افزود: ما تمام آمریکای جنوبی را با شکست نخوردن خراب کردیم. این موضوع قد تیم ملی آرژانتین را بالا می‌برد. ما شکست را می‌پذیریم و به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهیم. ما به این چیزها عادت کرده‌ایم. آنها ما را در این مقطع برای انجام این بازی به شهر بارانکیا آوردند و در مقطعی هم در بازی با شیلی مجبور شدیم در مکانی با ارتفاع زیاد از سطح دریا (نفس کشیدن در این مناطق سخت‌تر می‌شود) بازی کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح کرد: این البته طبیعی است! همه تلاش می‌کنند تا برتری خود را به دست آورند که این به نظر من طبیعی است. بالاخره آنها برابر بهترین تیم ملی جهان بازی می‌کنند. گاهی اوقات نوبت ما است که برنده شویم، مانند بازی مقابل کلمبیا در فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 و امروز نوبت ما بود که ببازیم.

آرژانتین با وجود این شکست همچنان با 18 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منقطه آمریکای جنوبی است و کلمبیای 16 امتیازی و اروگوئه 15 امتیازی در تعقیب این تیم هستند.

انتهای پیام/