تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776766
شناسه : 3776766
تاریخ :
نماز جمعه مهمترین اجتماع هفتگی مؤمنین است اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه مهمترین اجتماع هفتگی مؤمنین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان ایوان اظهار کرد: دشمنان در جنگ سخت شکست خوردند و حالا رویکردشان به جنگ نرم است و می‌خواهند افکار جامعه ما و بویژه نوجوانان و جوانان را مهندسی کنند.

وی ادامه داد: الان در درون خانه‌های ما دارند کار ضد دینشان را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام عبدی عنوان کرد: از برکت انقلاب اسلامی الحمدالله نماز جمعه در کشور ما فراگیر شد و از نعمت اقامه نماز جمعه بهره‌مند شدیم.

وی بیان کرد: نماز جمعه مهمترین اجتماع هفتگی مؤمنین است، نیاز داریم که فرهنگ حضور در نماز جمعه بیشتر شود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: شرایط جامعه ما یک شرایط استثنایی و انقلاب ما بیش از آنچه ما تصور می‌کردیم و فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی تأثیر گذار است و روند طوری است که تسریع در زمینه سازی ظهور امام زمان انجام می‌شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: عملکرد چه در داخل و خارج از کشور در تعجیل و تاخیر ظهور تأثیر گذار است، وقتی فکر جامعه بشری به جایی برسد که پذیرای مصلح و منتظر عدل گستر جهانی باشد زمینه فراهم می‌شود.

وی گفت: امروز به خاطر جنایت‌های صهیونیست‌ها و آمریکا در فلسطین و نسل کشی که در غزه اتفاق می‌افتد وجدان پاک جامعه بشری جریحه دار شده و علیه صهیونیست‌ها اقدام می‌کنند و دنبال دفاع از مظلوم هستند هر چند برای آنها هزینه‌هایی نیز دارد و در این بین حتی غیرمسلمانان هم به صحنه آمده‌اند.

وی گفت: دنیا نگاهش به جمهوری اسلامی است و دارد از آن الگو برداری می‌کند، فشارهای دشمن به خاطر موضوع هسته‌ای نیست بلکه بحث این است حاکمیتی جدیدی در دنیا ارائه می‌شود که توانسته روی پای خود بایستد و علیه ظلم و ستم شعار بدهد و برای تحقق آزادی و تکریم انسانیت و اجرای عدالت تلاش کند، آن چیزی که استکبار جهانی در فزون خواهی و استثمار و استعماری که دارد این روند را برای خود در تضاد می بیند.

حجت الاسلام حسینی مجد (امام جمعه تویسرکان) به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ایوان منصوب و جایگزین حجت‌الاسلام حیدری شد.