تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776715
شناسه : 3776715
تاریخ :
عملکرد ورزشکاران ایرانی در روئینگ زیر ۲۳ سال آسیا اقتصاد ایران: نمایندگان ایران در مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ آسیا که در چین در حال برگزاری است به مصاف حریفان خود رفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 آسیا در چین در حال برگزاری است که در جریان این رقابت‌ها، امیررضا عبدالی در روئینگ تک‌نفره به مصاف رقبا رفت.  عبدالی در گروه اول مقدماتی در رقابت با نمایندگان کویت، هنگ‌کنگ و قزاقستان با زمان 7:09.35 دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و قزاقستان دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه 24 شهریور برگزار می‌شود.

با انجام دور مقدماتی روئینگ دونفره بانوان، فاطمه مجلل و کیمیا زارعی پس از قایق چین میزبان در رده دوم قرار گرفتند و به شانس مجدد راه یافتند.  مجلل و زارعی در رقابت با نمایندگان چین‌تایپه، ویتنام و چین با زمان 7:18.6١ دقیقه دوم و راهی شانس مجدد شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند. دور شانس مجدد این رقابت فردا 22 شهریور برگزار می‌شود.

مهنا حاجی‌حسینی نیز در مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در دور مقدماتی جوانان روی خط رفت و با قرارگیری در جایگاه نخست مستقیما راهی فینال شد.  حاجی‌حسینی در رقابت با نمایندگان میانمار، چین‌تایپه، ویتنام و کره با زمان 7:54.41 دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان ویتنام و کره دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه 24 شهریور برگزار می‌شود.

در ادامه مسابقات، فاطمه مجلل با قرارگیری در رده اول دور مقدماتی مستقیما به فینال روئینگ تک‌نفره صعود کرد. مجلل در گروه اول مقدماتی با نمایندگان چین، ویتنام و مالزی با زمان 7:53.47 دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه 24 شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/