تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776704
شناسه : 3776704
تاریخ :
سرنوشت تلخ این سه دوست در سینمای ایران اقتصاد ایران: سال ۱۳۷٠ سیروس الوند در تدارک ساخت فیلم برخورد بود، به دو بازیگر جوان که چهره نباشند نیاز داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: سال ۱۳۷٠ سیروس الوند در تدارک ساخت فیلم برخورد بود، به دو بازیگر جوان که چهره نباشند نیاز داشت. خشایار الوند ابتدا حسن جوهرچی که سه سال قبل از آن در فیلم بنمایش در نیامده‌ی فیل در تاریکی بازی کرده بود را به برادرش معرفی می‌‌کند. برای بازیگر بعدی خشایار که همیشه عاشق ماشین و سرعت بود بیاد امیرصادقیان می‌افتد. جوانی خوش چهره که قهرمان رالی بود و پدرش نیز نمایندگی تعمیرات مرسدس بنز را داشت. با امیر صحبت می‌کند و او نیز می‌پذیرد. امیر، حسن و خشایار از این فیلم دوستی مشترکشان محکم می‌شود و سالها ادامه می‌یابد. گرچه صادقیان بعد از چهار تجربه، بازیگری را کنار می‌گذارد و به کار پدری مشغول می‌شود اما دوستی‌اش را با آن دوتن ادامه می‌دهد. اما این سه رفیق که هر سه زاده‌ی تابستان بودند طی دوسال و اندی بدرود حیات گفتند. 

خشایار الوند در ۵۱ سالگی بدلیل سکته قلبی، حسن جوهرچی در ۴۸ سالگی بدلیل ایست قلبی و امیرصادقیان در ۵۰ سالگی بدلیل سکته مغزی بدرود حیات گفتند.