تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776685
شناسه : 3776685
تاریخ :
راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است اقتصاد ایران: سنندج-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راه رسیده به سعادت در گرو وحدت و همدلی است و باید روز به روز وحدت و انسجام مسلمانان تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات صبح چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: به دلیل هم‌افزایی برنامه‌های هفته وحدت این جلسه برگزار شده تا برنامه‌های در دست اقدام تشریح و اجرا شوند.

وی با بیان اینکه وحدت از اصول عقلانی برخواسته از فطرت انسان‌ها و از مسلمات دین اسلام محسوب می‌شود، افزود: هیچ قومی با نزاع ودرگیری به کمال وسعادت نرسیده و راه رسیده به سعادت در گرو وحدت و همدلی است.

وی بیان کرد: توحید و اعتقاد به پیامبران به ویژه وجود پیامبر مکرم اسلام، باور به معاد و عدالت از مبانی وحدت محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: زمینه‌های وحدت عملی در کردستان بی شمار است و از نامگذاری فرزندان به نام محمد تا ازدواج‌های تشیع و تسنن، حماسه اربعین حسینی، باور به مهدویت از زمینه‌های عملی وحدت در کردستان است.

حجت‌الاسلام سادات اذعان کرد: ادارات اکنون در تدارک برنامه‌های هفته وحدت هستند و همه برای برگزاری مراسم این ایام آماده‌اند.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این ایام شامل «مهمانی امت احمد»، «یادواره شمس قریشی» و مراسم دف نوازی در استان است.

وی اذعان کرد: انتظار می‌رود همه ادارات برنامه ریزی مؤثری برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت داشته باشند.