تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776674
شناسه : 3776674
تاریخ :
برخورد با سازندگان کلیپ‌های خاص در اینستاگرام اقتصاد ایران: مدتی است که برخی افراد اقدام به تولید کلیپ‌های هنجارشکن و غیراخلاقی با محتوای ترویج "همجنس‌گرایی" در برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کرده‌اند؛ شناسایی و برخورد پلیسی و قضایی با این افراد در دستور کار "پلیس فتا" قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تسنیم نوشت: مدتی است که برخی افراد اقدام به تولید کلیپ‌های هنجارشکن و غیراخلاقی با محتوای ترویج "همجنس‌گرایی" در برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کرده‌اند؛ شناسایی و برخورد پلیسی و قضایی با این افراد در دستور کار "پلیس فتا" قرار گرفته است.

در روزهای گذشته برخی کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تولید کلیپ‌های کوتاهی کرده‌اند که در آن مجری از یک فردی که به‌صورت تصادفی (البته اکثر این موارد از پیش انتخاب‌شده هستند) با او در خیابان روبه‌رو می‌شود و درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش (شریک احساسی) تماس بگیرد و از آن فرد درخواست کمک مالی کند!

به‌تازگی این مصاحبه‌های ساختگی به سمت و سویی سوق پیدا کرده است که به‌نوعی ترویج همجنس‌گرایی است،

به‌عنوان مثال در یکی از کلیپ‌هایی که اخیراً در فضای مجازی پربازدید شده، مجری با پسری روبه‌رو می‌شود و از او درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش تماس بگیرد، تلفن را روی اسپیکر بگذارد و درخواست پول کند تا واکنش طرف مقابل را ببینند و ضبط کنند؛ آن پسر با پارتنرش تماس می‌گیرد و تلفن خود را روی حالت اسپیکر می‌گذارد و مکالمه را پخش می‌کند و در نهایت معلوم می‌شود که پشت خط یک پسر دیگر است!

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد که "پلیس فتا" تشکیل پرونده برای سازندگان این کلیپ‌های غیراخلاقی را در دستور کار خود دارد تا با شناسایی این افراد، برخورد قانونی و قضایی مقتضی با آنها صورت گیرد.