تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3776667
شناسه : 3776667
تاریخ :
تحول منظر شهری با احصاء ۵۸۲ مورد معضل در منطقه ۲۱ اقتصاد ایران: در راستای اجرای طرح بیست گانه در منطقه ۲۱ تهران و با هدف تحول منظر شهری، ۵۸۲ مورد معضل شناسایی و احصاء شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف بهسازی کالبد شهری که یکی از برنامه‌های طرح تحول بیست‌گانه خدمت است و در همین راستا ۵۸۲ مورد معضل در منطقه ۲۱ تهران شناسایی و احصاء شده است.

شایان ذکر است؛ ۵۹ درصد این امر محقق شده است و ۳۴۴ مورد شامل: آسفالت، مرمت و بهسازی علائم و تابلوهای ترافیکی و بهسازی فضای سبز شهری و … انجام شده است و ۲۳۸ مورد نیز در دستور کار معاونت‌های مربوطه قرار گرفته است که این امر موجب اعلام وضعیت خوب منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شده است.

بر اساس گزارش ارائه شده، در معاونت فنی و عمران ۱۹۷ مورد شناسایی، ۷۷ مورد انجام شده که ۳۹ درصد آن تحقق یافته و ۱۲۰ مورد نیز در دستور کار معاونت قرار گرفته است و همچنین در حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز ۱۶۱ مورد شناسایی، ۱۲۱ مورد انجام شده که ۷۵ درصد آن تحقق یافته و ۴۰ مورد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش، معاونت حمل و نقل ترافیک ۱۹۹ مورد شناسایی، ۱۴۲ مورد انجام شده که ۷۱ درصد آن تحقق یافته و ۵۷ مورد در دستور کار معاونت قرار گرفته است. همچنین در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی ۲۵ مورد شناسایی، ۴ مورد انجام شده که ۱۶ درصد آن تحقق یافته و ۲۱ مورد در دستور کار قرار گرفته است.