تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776656
شناسه : 3776656
تاریخ :
اعلام آمادگی ۹۸ گروه مردمی برای برپایی غرفه در مهمانی امت احمد اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از اعلام آمادگی ۹۸ گروه مردمی برای برپایی غرفه در مهمانی امت احمد(ص) سنندج خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: از ماه گذشته برنامه ریزی لازم برای برگزاری یرنامه های هفته وحدت انجام شد.

وی با بیان اینکه «به عشق نبی» شعار برنامه‌های هفته وحدت استان است، افزود: جشن‌های این ایام مبارک از پنج شنبه شب بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع) در شهرستان‌های استان آغاز شده و تا پنج شنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: روز جمعه نیز مهمانی امت احمد (ص) برگزار می‌شود که این مراسم الگویی برای همه استان‌ها شده که در استان‌های هرمزگان و گلستان و غیره برنامه ریزی شده که اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برنامه‌های هفته وحدت نخبگانی شده که نخبگان فرهنگی وهنری برنامه‌ریزی می‌کردند و عموم مردم در برنامه‌های این ایام زیاد دخیل نبودند بنابراین از سال قبل برنامه ریزی برای این مراسم مردمی با عنوان مهمانی امت احمد انجام شد که با استقبال گسترده روبرو بود.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: علیرغم هجمه‌های دشمنان و تبلیغات منفی علیه این مراسم در سال گذشته اما مردم با استقبال به این مراسم آمدند.

وی خاطر نشان کرد: مردم زیر یک چتر واحد تحت عنوان محبت حضرت ختمی مرتبت حضور یافتند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه پربارتر و با همکاری بیشتر ادارات و تشکلهای مردمی برگزار می‌شود، اذعان کرد: تشکل‌های مردمی به خوبی پای کار آمده‌اند تا غرفه‌های مختلفی را برای خدمت به مردم در این جشن برپا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: بیش از ۹۸ گروه مردمی برای دایر کردن غرفه‌های مختلف پذیرایی، کودکان، فرهنگی و غیره در خواست حضور در جشن مهمانی امت احمد را دارند.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: حداقل میزان پذیرایی و خدمت رسانی هر غرفه پنج هزار نفر است تا بتوانند از همه جمعیت پذیرایی کنند.

وی یادآور شد: بیش از ۴۰ غرفه ادارات اعلام آمادگی کردند تا در مسیر جشن به مردم خدمات رسانی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: هرکسی با هر ظاهر و قیافه و نگرشی وارد این مراسم شد مهمان این مراسم است و در تکریم این مهمان نهایت احترام صورت می‌گیرد.

رازیانی عنوان کرد: این مراسم برای همه رده‌های سنی طراحی شده و برنامه‌های متنوعی با حضور هنرمندان، خوانندگان و مجریان مطرح کشوری برگزار می‌شود.