تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776654
شناسه : 3776654
تاریخ :
کیفیت خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ارتقا یابد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: کیفیت خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ارتقا یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله حسن ابراهیمی صبح چهارشنبه در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اظهار کرد: دامپزشکی را مجموعه‌ای صاحب اندیشه و متخصص می‌دانیم که در ابعاد مختلف کارشناسانه عمل می‌کند و همواره می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.

وی افزود: عملکرد دقیق و مؤثر دامپزشکی در زمینه‌های مختلف کاری و ارائه مستندات قوی و مشخص باعث شد تا این دستگاه اجرایی به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شود که این مهم نتیجه تلاش و ممارست همه پرسنل این این اداره کل در سطح استان بود که وظایف آنها با سلامت سفره غذایی مردم گره خورده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: بازنگری و ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های اداری و همچنین نوع و کیفیت خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی اهمیت بالایی در بهره وری دارد.