تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776635
شناسه : 3776635
تاریخ :
عاملان نزاع در بیمارستان سیدالشهدا فارسان دستگیر شدند اقتصاد ایران: فارسان-فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بیمارستان سیدالشهدا فارسان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غضنفر محمدحسینی صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی اعلام درگیری در شهر جونقان به مرکز ۱۱۰ این شهرستان، بلافاصله مأمورین گشت بخش جونقان به محل اعزام که مشاهده شد تعدادی از اهالی شهر جونقان در حال نزاع هستند و تعدادی نیز با ضربات قمه و چاقو مصدوم که با توجه به اینکه مصدومین به بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه دو طرف نزاع به بیمارستان مراجعه و مجدداً با هم درگیر و باعث برهم زدن نظم عمومی بیمارستان شدند که با دخالت مأمورین درگیری خاتمه یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان داشت: با تلاش مأموران منازعین شناسایی و تعداد ۹ نفر از آن‌ها دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و دستگیری سایر منازعین در دستور کار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل که با قرار متناسب روانه زندان شدند.

محمدحسینی گفت: امنیت مردم خط قرمز این فرماندهی بوده و با برهم‌زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه می‌شود، در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی و… موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.