تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776592
شناسه : 3776592
تاریخ :
همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات ترافیکی تنگستان پای کار باشند اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات ترافیکی تنگستان پای کار باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه باید در بحث ترافیک علاج قبل از وقوع داشته باشیم اظهار کرد: در بحث ترافیک، عبور و مرور و حوادث آن در سطح شهرستان باید بر اساس استانداردهای موجود گام‌های اساسی برداشت تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در راستای برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهر و رونق مرور تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های ذیربط خواست با هماهنگی اهتمام جدی تر در تحقق مصوبات شورای ترافیک شهرستان داشته باشند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه داشتن شهری منظم حق شهروندان است ادامه داد: طرح‌های پیشنهادی در شورای ترافیک شهرستان باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظارمی رود مصوبات شورای ترافیک شهرستان علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان به‌ویژه جاده‌های ارتباطی در ۲ بخش مرکزی و دلوار رفع شود.

لطفی افزود: دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری‌ها، اداره راهداری و پلیس راهور باید با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای حل مشکلات ترافیکی تنگستان داشته باشند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: هر حادثه‌ای اتفاق بیافتد مسئولیت آن متوجه اداره راهداری خواهد بود.