تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776559
شناسه : 3776559
تاریخ :
نمایشگاه «امتداد عاشقی» در یزد برپا می‌شود اقتصاد ایران: یزد- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برپایی نمایشگاه «امتداد عاشقی»، مجموعه عکس‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مریم حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در تمامی مدارس علمیه خواهران استان برنامه‌ریزی شده که در طول هفته اجرا خواهد شد.

وی، برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم هدیه به شهدای دفاع مقدس، تکریم یادگاران عشق در قالب دیدار با خانواده شهدا، «در محضر مربی شهدا» با دعوت از مادر شهدا به مراسم صبحگاه طلاب، برپایی محفل شعر و دل‌نوشته و اجرای مسابقه شعرخوانی و دکلمه‌خوانی با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس را از جمله برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس برشمرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری محفل «مثل شهدا» با حضور طلاب خبر داد و بیان کرد: در قالب این محفل به روایتگری خاطرات زندگی شهدا توسط راویان دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

حسن‌پور از اجرای مسابقه متن‌خوانی دفاع مقدس با محوریت پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به طلاب و روحانیون به عنوان منشور روحانیت خبر داد و افزود: مسابقه «قهرمانان دفاع مقدس» در قالب قصه‌گویی از یادها نیز از دیگر برنامه ها است که طلاب داستان یا روایت درباره قهرمانان دفاع مقدس را به رشته تحریر در می آورند.

وی، برگزاری مسابقه نقاشی از یادها ویژه فرزندان طلاب با محوریت صحنه‌ها و خاطرات دفاع مقدس، مسابقه «تصویری از فداکاری» در قالب عکاسی با موضوع مستندنگاری از آثار دفاع مقدس و یادگاری‌ها و همچنین مسابقات ورزشی با عنوان «در سایه افتخار» در قالب برگزاری مسابقات ورزشی بین مدارس علمیه خواهران را از دیگر مسابقاتی دانست که در این هفته اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: اجرای پویش «من رزمنده‌ام» با محوریت بیان خاطرات روحانیون رزمنده، برگزاری نشست «دفاع مقدس در چشم‌انداز نسل‌ها» در قالب بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها در درک و تجزیه و تحلیل دفاع مقدس، اکران فیلم سینمایی دفاع مقدس، تولید پادکست از کتاب شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، برگزاری کارگاه رسانه و دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.