تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776556
شناسه : 3776556
تاریخ :
دانشجویان بوشهری پیام نجات بشریت را به جهانیان برسانند اقتصاد ایران: بوشهر- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: دانشجویان بوشهری پیام نجات بشریت را به جهانیان برسانند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید بذرافکن در جمع دانشجویان بوشهری با اشاره به پیام فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط امام خمینی رحمة الله علیه بیان کرد: کلید واژه اصلی این پیام، تشکیل حکومت اسلامی در جهان است.

بذرافکن با بیان اهمیت رسانه‌ها در عصر حاضر عنوان کرد: امروزه تک تک گوشی‌ها تبدیل به ابزاری برای اشغال ذهن جامعه جهانی شده است و شما باید در برابر این اشغال مقاومت کنید لذا اولین چیزی که باید معرفی کنید خودتان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شما صاحب یک تجربه و یک تاریخ هستید و این را باید از کلاس‌هایتان شروع کنید، صندلی و تابلو کلاس دانشگاه شما جغرافیای جنگ شماست، متن کتاب‌ها و جزوات جغرافیای علمی و عملی شماست.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید کار جمعی انجام دهید از انسانیت محض در برابر خباثت محض دفاع کنید. پاسداری از اصول نه شرقی نه غربی در جغرافیای دانشگاه به این معناست که ما ایرانی‌ها می‌توانیم قله‌های علم را فتح کنیم که هیچکس تاکنون نتوانسته است به آن دست یابد همانند شهید فخری زاده، شهید شهریاری و دانشمندان یک درصد برتر جهان.

بذرافکن به حضور و فعالیت در صحن دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشجویان بوشهر می‌توانند پیامی برای نجات بشریت از دانشگاه‌های خودشان در رشته‌های خودشان با اتکا به ظرفیت‌های استان خودشان به جهانیان معرفی کنند.

معاون فرهنگی سپاه ضمن گرامیداشت یاد شهید یا علی مدد از شهدای دانشجوی استان بوشهر افزود: مهم‌ترین پیام شهدا به شما این است که نترسید و اندوهگین نباشید، دستوری که فرمانده بیداری، الهی و اسلامی و معمار تمدن نوین الهی داده است معرفی ظرفیت هاست؛ ظرفیت‌های دانشگاه و استان خود را بشناسید و آنها را به کار بگیرید.

بدرافکن در پایان این جلسه به دیدار رهبر با مردم بوشهر در سال ۸۹ و الگو بودن رئیسعلی دلواری برای جوانان اشاره کرد.