تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776542
شناسه : 3776542
تاریخ :
واکسیناسیون بیش از۷۹۰ هزار راس دام‌سبک‌وسنگین در سیستان وبلوچستان اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از واکسیناسیون رایگان بیش از۷۹۰ هزار راس دام سبک و سنگین در استان در برابر تب برفکی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سرگزی شامگاه سه شنبه در کمیته فنی دامپزشکی سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها در حوزه بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی و بررسی واکسیناسیون تب برفکی در سیستان و بلوچستان، افزود: گستردن چتر خدمات رایگان و صیانت از سرمایه دامی کشور به منظور تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های دامپزشکی سیستان و بلوچستان است.

وی اظهار کرد: با هدف حراست سرمایه‌های دامی و جهش تولید در استان سیستان و بلوچستان در برابر بیماری تب برفکی، بیش از ۷۹۰ هزار رأس دام سبک و سنگین در استان با مایه کوبی در برابر بیماری تب برفکی به صورت رایگان ایمن شدند.

وی گفت: حفظ و حراست از سرمایه دامی استان، مرهون همت همکاران دامپزشکی در تمامی سطوح و اجرای دقیق طرح‌های ملی ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور هست که با جدیت در سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود.

سرگزی گفت: به منظور تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، همکاری دامداران در اجرای طرح‌های واکسیناسیون با اکیپ‌های دامپزشکی الزامی هست و برای اجرای دقیق و گسترده واکسیناسیون تب برفکی، رؤسای ادارات دامپزشکی باید بیش از پیش بر فعالیت اکیپ‌های دولتی و بخش‌های خصوصی همکار طرح‌های واکسیناسیون نظارت کنند.