تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776538
شناسه : 3776538
تاریخ :
آیت الله محفوظی در عرصه‌های اجتماعی و خدمت به مردم کوشا بودند اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه کشور ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، بیت آن استاد فقید، حوزه‌های علمیه و مردم گیلان و رودسرتسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پی ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی به شرح زیر است:

ارتحال فقیه پارسا و مرجع گرانقدر حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ عباس محفوظی (قدس سره الشریف) مایه اندوه و تألم حوزه‌های علمیه گشت. آن شخصیت برجسته افزون بر طی مدارج علمی در حوزه‌های علمیه قم و نجف اشرف و درک محضر اعاظم و اساتید حوزه و امام راحل اعلی الله مقامه و نیز تربیت شاگردان فراوان و نشر آثار ارزنده، دارای سوابق و مقامات روحی و معنوی و فضائل اخلاقی برجسته بودند و ارتباط ویژه ایشان با مرحوم آیت الله العظمی بهجت (قدس سره) و سیره عملی ایشان آن را نشان می‌دهد.

این شخصیت بزرگوار در عرصه‌های اجتماعی و خدمت به مردم کوشا بودند و در میدان نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی و مبارزات با رژیم ستمشاهی و تحمل رنج‌ها در این مسیر پیشگامی ایشان آشکار و در مناصب گوناگون حوزوی و فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی حضور پیوسته و فعال داشته اند و اکنون حوزه علمیه و شاگردان و علاقمندان ایشان از فیض حضورشان محروم گشته اند.

ارتحال ایشان را به حضرت ولی عصر (عج)، مراجع عالی قدر تقلید دامت برکاتهم، رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، اساتید حوزه علمیه قم، شاگردان آن فقید سعید، مردم ارجمند استان گیلان و رودسر، بیت شریف معظم له و بیوت وابسته تسلیت و تعزیت می گویم و روح و رضوان بی پایان الهی را برای آن استاد بزرگوار و صبوری و شکیبایی و پاداش الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.