تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776536
شناسه : 3776536
تاریخ :
سامانه بارشی استان زنجان را فرا می‌گیرد اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی از روز جمعه استان را فرا می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از روز جمعه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، گفت: از بعدازظهر جمعه با بارش‌های پراکنده و رعد و برق فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و طی روز شنبه این سامانه بارشی ضعیف خواهد شد.

وی با بیا اینکه در برخی مناطق شاهد بارش‌هایی رگباری خواهیم بود، افزود: احتمال آبگرفتکی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد و توقف نکنند و به سبب احتمال وقوع رعد و برق در ارتفاعات و فضای باز حضور نیابند.

رحمان نیا افزود: از روز جمعه به تدریج دمای استان کاهش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای خنکی در استان حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف است و این شرایط در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از بعدازظهر امروز همچنین پوشش ابرها در اغلب نواحی استان افزایش می‌یابد و فردا هم شرایط مشابهی حاکم خواهد بود، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.