تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776517
شناسه : 3776517
تاریخ :
۶۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف یک عدد مشک ماری حاوی ۶۱ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان میناب خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر، اظهار کرد: مرزبانان مستقر در پایگاه دریابانی میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور و مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت دریایی در این پایگاه‌ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به کشف یک عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه در این عملیات ۶۱ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت مکشوفه را ۲۱ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه دستگیری متهمان متواری شده در دستور کار اطلاعاتی می‌باشد، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.