تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776510
شناسه : 3776510
تاریخ :
نجاتی: باید به پیاتزا فرصت داد/ پائز در حد ایران نبود اقتصاد ایران: مربی تیم والیبال جوانان گفت: والیبال ایران در حال حاضر،‌ دو نسل جوان و باتجربه دارد که مربی جدید باید از هر دو طیف برای تشکیل یک تیم قوی کمک بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

حسین نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: یکی از مواردی که روی قهرمانی تیم جوانان ایران، تاثیر زیادی داشت، تورنمنت پاکستان و رقابت با تیم‌های بزرگسال بود. نقاط ضعف تیم ایران در آن مسابقات مشخص و منجر به تغییر سیستم بازی ایران در سرویس و دفاع شد.

مربی تیم والیبال جوانان ایران ادامه داد: نتیجه تغییر سیستم بازی ما این بود که بهترین و بیشترین دفاع را در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دادیم. همچنین حضور علی بهبودی، علی نادی و محمد منصوری که زمانی جزو بهترین‌های قاره بودن به عنوان مربی تخصصی در اردوها، کمک بزرگی به ما کرد.

نجاتی تصریح کرد: ما برای انتخاب تیم جوانان، همه بازیکنان مستعد ایران را رصد کردیم و مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادیم تا هیچ استعدادی، نادیده نماند. درِ اردو هم به روی همه بازیکنان مدعی و مربیان باز بود.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در مورد انتخاب روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: خوشحالم که یک مربی خوب به ایران می‌آید. پائز به هیچ عنوان در حد ایران نبود. والیبال ایران در حال حاضر،‌ دو نسل جوان و باتجربه دارد که مربی جدید باید از هر دو طیف برای تشکیل یک تیم قوی کمک بگیرد.

حسین نجاتی اضافه کرد: شنیده‌ام که پیمان اکبری در کنار توتولو، کادر فنی تیم ملی و کمک‌های پیاتزا هستند. این 3 مربی می‌توانند همکاری موثری داشته و یک کادر فنی قوی را تشکیل دهند. باید به پیاتزا فرصت داد و در ابتدای کار به دنبال نتیجه نبود.

مربی تیم والیبال صنعتگران امید در مورد شرایط این تیم گفت: ترکیبی از بازیکنان تیم جوانان و بازیکنان فصل گذشته تیم صنعتگران در تیم حضور دارند. بازیکنان باتجربه‌ای مثل علی بهبودی، سعید جواهری و بهنام حاجی‌پور را نیز به خدمت گرفته‌ایم.

انتهای پیام/