تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776491
شناسه : 3776491
تاریخ :
۳ گروه شکارچی در بواناتِ استان فارس دستگیر شدند اقتصاد ایران: بوانات- رییس اداره حفاظت محیط زیست بوانات گفت: طی برنامه‌ریزی و هماهنگی بین عوامل اجرایی ۳ گروه از شکارچیان خطرناک حیوانات در منطقه بوانات فارس به دام افتادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آسا گفت: در هفته اخیر شاهد درگیری مسلحانه با چند گروه از شکارچیان بودیم، طی برنامه‌ریزی و هماهنگی بین عوامل اجرایی ۳ گروه از شکارچیان خطرناک به دام افتادند که با دستگیری شکارچیان متخلف برای هر کدام پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی با اشاره به همکاری نیروهای انتظامی و درگیری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با شکارچیان خواستار برخورد قاطع با متخلفان شد و ادامه داد: برخوردهای قضائی باید بازدارنده و عبرت آموز باشد تا متخلفان شکار دیگر به خود جرأت ندهند در این مناطق به شکار بپردازند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوانات گفت: در پی این عملیات آثار جرم متعدد از لاشه حیوان شکار شده، انواع سلاح‌های گرم و سرد و دیگر ادوات شکار از شکارچیان کشف شده است.

آسا ضمن تشکر از قضات دادسرای شهرستان بوانات و نیروهای انتظامی گفت: تحقیقات در خصوص دیگر عواملی که به سمت مأموران تیراندازی کرده بودند نیز ادامه دارد و در این خصوص نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است و به زودی خاطیان به سزای اعمالشان خواهند رسید.