تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776423
شناسه : 3776423
تاریخ :
برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات علیه غزه اقتصاد ایران: برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی و زمینی علیه نوار غزه و سقوط یک بالگرد صهیونیستی در این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شدت ادامه دارد رسانه‌های عبری زبان از هشدارهای آمریکا خطاب به این رژیم در خصوص جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان خبر می‌دهند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی و زمینی علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در منطقه خزاعه واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۱۳ شهید برجای گذاشت.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز چند شهید و زخمی از جمله یک کودک برجای گذاشت.

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه دست کم چهار شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات علیه غزه

گزارش‌های رسانه‌ای از حملات توپخانه ای گسترده و پی در پی علیه منطقه الشاکوش واقع در شمال غرب رفح حکایت دارند.

این حملات توپخانه ای شمال شرق استان الوسطی نوار غزه را نیز دربرگرفت. منابع رسانه‌ای گزارش دادند که شمال غرب اردوگاه النصیرات نیز زیر آتش توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شنیده شدن صدای انفجارهای پی در پی در کرانه باختری / شهادت دست کم ۵ فلسطینی

از سوی دیگر حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری باعث به شهادت رسیدن چند فلسطینی شد.

به گزارش شبکه المیادین، منابع فلسطینی از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر طوباس و اطراف مسجد التوحید در این شهر خبر دادند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که حملات هوایی علیه این منطقه به شهادت پنچ فلسطینی منجر شده است.

همچنین گزارش شده صدای انفجارهای پی در پی و تیراندازی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طولکرم به گوش رسیده است.

نظامیان صهیونیست ساعاتی قبل به شهر دورا در جنوب الخلیل یورش بردند.

حادثه امنیتی سخت در نوار غزه / اعزام بالگردها برای انتقال اجساد و زخمی‌ها

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک حادثه امنیتی سخت در نوار غزه و سقوط یک بالگرد صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که یک بالگرد نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته در نوار غزه سقوط کرده است.

بر اساس این گزارش، در پی سقوط این بالگرد، دست کم ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده است.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که سقوط این بالگرد صهیونیستی باعث زخمی شدن هشت نظامی دیگر شده که حال چهار تن از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که بالگردهای اسرائیلی دیگر برای انتقال اجساد کشته شدگان و زخمی‌ها به نوار غزه اعزام شدند.

هشدار آمریکا به تل آویو درباره جنگ افروزی علیه حزب الله

از سوی دیگر یک روزنامه عبری زبان به هشدارهای آمریکا خطاب به تل آویو درباره جنگ افروزی علیه لبنان اشاره کرد.

به گزارش شبکه المیادین، روزنامه عبری زبان هاآرتس به نقل از یک دیپلمات غربی نوشت، دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی در خصوص متشنج کردن اوضاع و به راه انداختن جنگ فراگیر با لبنان هشدار داده است.

وی در ادامه افزود: به دلیل مواضع نتانیاهو در جریان مذاکرات آتش بس غزه، جنبش حماس بر مواضع خود در خصوص تعداد اسرایی که باید آزاد شوند اصرار ورزید.

این منبع دیپلماتیک اضافه کرد: آمریکا نگران است که شکست در امضای توافق میان حماس و تل آویو به جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان بیانجامد.

یک مسئول آمریکایی نیز در گفت و گو با این روزنامه تاکید کرد: عواقب جنگ گسترده علیه لبنان و حزب الله باید مورد توجه قرار بگیرد.