تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776400
شناسه : 3776400
تاریخ :
کالپوش بر مدار توسعه قرار گرفت/ آبرسانی به روستای نردین اقتصاد ایران: سمنان- معاون استاندار سمنان از افتتاح و کلنگ زنی شش طرح عمرانی در کالپوش خبر داد و گفت: توسعه روستاهای منطقه و ارتقای خدمت رسانی هدف از این طرح‌ها است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از رسیدگی به منطقه کالپوش در شرقی ترین نقطه استان سمنان خبر داد و بیان کرد: شش طرح عمرانی طی هفته جاری در بخش کالپوش به بهره برداری رسید و یا کلنگ آغاز عملیات اجرایی آنها بر زمین خورده شد.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح‌ها توسعه روستایی و ارتقای خدمت رسانی به مردم در این بخش است، افزود: افتتاح مسکن ویژه محرومان و نیازمندان در روستای باغچه یکی از این طرح‌های عمرانی بود که در هفته جاری شاهد افتتاح آن بودیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان از افتتاح بومگردی دهیاری دشت شاد در بخش کالپوش شهرستان میامی به عنوان یکی دیگر از طرح‌های عمرانی افتتاح شده طی هفته جاری در این منطقه خبر داد و گفت: سه واحد بومگردی دیگر نیز در شهرداری رضوان طی هفته جاری به بهره برداری رسیده است.

حمیدی با بیان اینکه کلنگ زنی طرح انتقال آب شرب به روستای نردین با اعتبار شش میلیارد تومان نیز طی هفته جاری صورت گرفت، افزود: لوله گذاری این طرح طبق اعلام آبفای استان سمنان طی دو هفته آتی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان فصل تابستان شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود، افزود: سالن مدیریت بحران از جمله دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در بخش کالپوش بوده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان از کلنگ زنی اورژانس جاده‌ای در دوراهی نردین خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای خدمت رسانی در زمینه امداد و نجات در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حمیدی در ادامه ضمن بیان اینکه افتتاح طرح استخر ماهی در قوشه و دگرمان از دیگر طرح‌هایی بود که در هفته جاری مورد بهره برداری قرار گرفت، بیان کرد: این طرح در هر دوره تولیدی می‌تواند شش تن ماهی سردابی تولید کند.