تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776360
شناسه : 3776360
تاریخ :
تهیه نوشت افزار رایگان برای ۶۰۰ دانش آموز نیازمند دهلرانی اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تهیه نوشت افزار رایگان برای ۶۰۰ دانش آموز نیازمند دهلرانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی شامگاه سه شنبه در آیین توزیع نوشت افزار نوشت افزار در بین دانش آموزان مددجوی دهلران گفت: این بسته های تحصیلی با مشارکت شرکت نفتی پترو پارس تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرند.

وی با تقدیر از مشارکت شرکت پتروپارس که برای دومین سال پیاپی در این زمینه مشارکت می‌کند، افزود: این کار ارزشمند و قابل تقدیر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: توجه به در پیش بودن سال تحصیلی در تلاش هستیم همه دانش آموزان مددجو و نیازمند استان با مشارکت این نهاد و خیرین صاحب بسته‌های تحصیلی و نوشت افزار شوند.

حجت الاسلام محسن موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این آئین بر لزوم توجه ویژه به بخش‌های محروم شهرستان دهلران، از جمله پهله زرین‌آباد و سراب میمه، تأکید کردند.

رئیس کمیته امداد دهلران نیز با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های امداد دهلران گفت: زمینه سازی برای مشارکت دستگاه‌های توانمند در کمک به نیازمندان از برنامه‌های مهم این نهاد در دهلران است.