تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776351
شناسه : 3776351
تاریخ :
دستگیری ۹ نفر از عوامل درگیری منجر به قتل در دشت آزادگان اقتصاد ایران: اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: ۹ نفر از عاملان نزاع و درگیری در دشت آزادگان دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد مراونه شامگاه امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم در شهر کوت سید نعیم، مأموران کلانتری ۱۴ این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند. پس از حضور مأموران پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد ۹ نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

وی با اشاره به فوت یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری افزود: عاملان این نزاع با اقدامات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

. فرمانده انتظامی دشت آزادگان با بیان اینکه امنیت با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و با دخالت و وساطت ریش سفیدان و بزرگان برقرار شد، بیان کرد: تلاش برای دستگیری سایر افراد متواری و سلاح‌های به کار رفته در درگیری در دست اقدام است. ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد.