تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776346
شناسه : 3776346
تاریخ :
جای موزه دفاع مقدس در اهواز خالی است اقتصاد ایران: اهواز - شهردار اهواز با بیان اینکه ساخت موزه دفاع مقدس در شهرهای دیگر سرعت بیشتری داشته است، تصریح کرد: جای این موزه در اهواز خالی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا امینی سه شنبه شب در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس آنقدر اهمیت دارد که باید از همه ظرفیت‌های استانی در این خصوص استفاده کرد. فضاسازی شهری اولین اولویت شهرداری است چرا که شهر باید بوی ایام دفاع مقدس را به خود بگیرد و برای این کار برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

شهردار اهواز با بیان اینکه موزه دفاع مقدس در شهرهای دیگر سرعت بیشتری داشته است، تصریح کرد: جای این موزه در اهواز خالی است که بخش‌هایی کمک توسط شهرداری به صورت زمین صورت گرفته و ۲۵ میلیارد تومان نقدی هم در نظر گرفته شده است که اگر مصوب بشود پرداخت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: رونمایی از یادمان شهید آیت الله رئیسی را در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

امینی افزود: همچنین چندین طرح از جمله پارک گوهر و ادامه پل ولایت نیز در هفته مذکور بهره برداری خواهند شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس بهره ببریم، گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در شهر کم نیستند که اگر در مناسبت‌های مختلف نسبت به نصب پرچم‌ها اقدام کنند در فضاسازی شهری تأثیر خواهد داشت لذا خواهش داریم نسبت به این مساله تاکید شود.