تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776324
شناسه : 3776324
تاریخ :
۵۹۰دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس درفیروزکوه ثبت نام کردند اقتصاد ایران: فیروزکوه- مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری فیروزکوه گفت: ۵۹۰ دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس در سامانه سپند فیروزکوه ثبت نام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد مهدی باطبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که عملیات عمرانی و حفاری در اطراف مدارس فیروزکوه از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر ماه ممنوع است، افزود: طرح استقبال از مهر و نظارت بر سرویس مدارس در فیروزکوه در حال اجرا است.

وی گفت: سامانه سپند از سال گذشته به طور رسمی فعال شده و به طور جدی پیگیر هستیم، تا به نحو احسن از پروتکل‌های سامانه سپند استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری فیروزکوه گفت: در حال حاضر ۵۹۰ دانش آموز در سامانه سپند در محدوده شهر فیروزکوه ثبت نام کردند، پیش بینی ما ثبت نام ۶۵۰ نفر طبق سنوات گذشته بوده است و از سویی دیگر ۶۲ راننده تاکنون در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: انتظار ما این است، که تا ۷۵ راننده بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

باطبی گفت: به همراه پلیس راهور فیروزکوه گشت‌های ویژه ای را خواهیم داشت و برای خودروهای غیرمجاز به شد اعمال قانون می‌شوند و از والدین می‌خواهیم، به هیچ وجه برای سرویس مدارس فرزندان خود از خودروهای غیرمجاز استفاده نکنند.

وی افزود: رانندگان که از فیلترهای بسیاری گذشته و مجوزهای لازم را اخذ کرده اند، مجاز به حمل و نقل دانش آموزان هستند.