تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776282
شناسه : 3776282
تاریخ :
عکس معنادار قلعه‌نویی و شاگردانش در العین اقتصاد ایران: تیم ملی طی روزهای اخیر به شدت برای کسب پیروزی تحت فشار بود، اما به هر ترتیب دیدار دوم را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل قرقیزستان که در ورزشگاه فولادشهر رقم خورد، سیل انتقادات نسبت به امیر قلعه‌نویی و شاگردانش به سوی اردوی تیم ملی روانه شد و آنها را پیش از بازی دوم فیفادی شهریورماه به شدت تحت فشار قرار داد.

تیم ملی با فشار زیادی راهی امارات شد تا مقابل شاگردان بنتو قرار بگیرد که در بازی اول با کسب نتیجه‌ای فوق‌العاده موفق به شکست 3 بر یک قطر در خاک این کشور شده بود.

مصاف ایران برابر امارات در العین اصلا ساده نبود و چیزی نمانده پیروزی یک بر صفر تیم ملی در دقایق پایانی از دست برود. البته که در سوی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی هم می‌توانستند با پیروزی بیشتر از یک گل زمین مسابقه را ترک کنند.

به هر ترتیب 6 امتیازی شدن در پایان هفته دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش از اهمیت بسیاری برخوردار بود و شادی‌ای که در عکس پایانی مسابقه با حضور تمام اعضای تیم دیده می‌شود، همین پیام را مخابره می‌کند.

پ