تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776271
شناسه : 3776271
تاریخ :
والیبال باشگاه‌های آسیا| فولادی‌ها هم ۹ امتیازی شدند اقتصاد ایران: تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قاطعیت تیم باسابقه الریان قطر را شکست داد تا با پیروزی به استقبال مرحله بعد برود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه - 20 شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزار نفری اختصاصی شهداب یزد پیگیری شد. تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و الریان اسپورت کلاب (قطر) از ساعت 20 و در آخرین مسابقه روز سوم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم سیرجانی مقتدرانه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

فولادی‌ها در این مسابقه با امتیازهای (25 بر 18)، (25 بر 16) و (25 بر 23) حریف خود را مقتدرانه شکست دادند تا همچون دیگر نماینده ایران بدون باخت و به‌عنوان نخستین تیم گروه خود با 9 امتیاز راهی مرحله بعد شوند. تیم الریان با پذیرش این شکست یک پله در جدول نزول کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

با پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی فولاد سیرجان و شهداب یزد ایران تنها تیم‌هایی هستند که بدون باخت و 9 امتیازی به مرحله بعد راه پیدا کردند.

سیدمحمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، محمد ولی‌زاده، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، علی حاجی‌پور و مهدی مرندی ترکیب شروع‌کننده تیم سیرجان در مسابقه با نماینده قطر بودند که در این دیدار با لباس‌‌های سفید به مصاف مشکی‌پوشان قطری رفتند.

قضاوت دیدار پایانی روز سوم این دوره از مسابقات را ایندرا موفلیح از اندونزی و موسی سلیم عزیز از عراق به ترتیب در جایگاه داور اول و داور دوم بر عهده داشتند.

فولاد سیرجان با کسب این پیروزی پس از یک روز استراحت در مرحله بعدی باید به مصاف تیم اسپورتینگ کلاب (کویت) که در رده چهارم گروه مقابل قرار دارد، برود.

انتهای پیام/